Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Αγαπημενοι φιλοι μετα απο πολυ σκεψη αποφασισα  να κλεισω αυτο το μπλογκ,οχι να το σβησω γιατι εχω μεσα ολα τα αγαπημενα μπλογκ που διαβαζω,απλα θα παραμεινει αδρανες.Χρονος μηδεν πια για γραψιμο(ουτε κ πολυ ορεξη),πολυ δουλεια και ετσι ο λιγος που μου απομενει τον εκμεταλευομαι με τα παιδια μου.Ελπιζω καποια στιγμη η διαθεση να αλλαξει αλλα αφου εχω δουλεια δεν λεω τιποτα με τοσα που ακουω.Θα περναω απο τα σπιτακια σας που τοσο εχω αγαπησει οποτε προλαβαινω(εχω και ενοχες που δεν σας αφηνω σχολια πια ουτε να απαντησω στα δικα σας) να βλεπω τι κανετε.
Ευχαριστω για την τοση αγαπη που μου δειξατε τοσο καιρο,
σας φιλω γλυκα
σας αγαπω πολυ...

5 σχόλια:

  1. Ρεβεκκα....τι ειναι αυτα που λες παιδακι μου???Μην το κανεις αυτο....μην παρατας το μπλογκοπαιδακι σου....η απουσια σου ειναι ηδη αισθητη,αν δεν μας ξαναγραψεις θα ειναι ακομη χειροτερα....τι σε επιασε τωρα???Ενταξει,κ εγω δεν εχω χρονο και ειχα να κανω αναρτηση ενα εξαμηνο αλλα τελικα βρηκα λιγο χρονο...μην τα παρατας,να δεις που θα σου περασει...κριση ειναι...εγω να ξερεις πως θα ειμαι εδω να περιμενω την επομενη αναρτηση σου...οχι ,δεν σε εκβιαζω,απλα μετα απο 2 χρονια ειναι κριμα....κανε λιγακι διακοπες απο την μπλογκοχωρα,σε αφηνουμε,αλλα με την προυποθεση πως θα μας ξαναρθεις σε μερικους μηνες....καλα καλη μου Ρεβεκκα???Φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρεβεκκάκι μου
    όλοι είμαστε κάπως,έως πολύ κάπως και σε καταλαβαίνουμε.Ως μεγαλύτερη απο την προλαλήσασα και επειδή πέρασα την ίδια φάση σου λέω όσο κι αν δε μας αρέσει αυτή η απουσία,πάρε το χρόνο σου και είμαι σίγουρη οτι θα ξαναγυρίσεις,με νέο ενθουσιασμό και δημιουργικότητα.
    Είμαστε όλες εδώ σαν Σωματοφύλακες "Ενας για όλους κι Ολοι για έναν"!
    Φιλάκια καλή αποτοξίνωση απ ό,τι μας δηλητηριάζει καθημερινά
    (σίγουρα όχι το μπλογκ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΙΛΙ ΚΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ
    ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΙΓΚΙΠΕΣ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρεβάκκα λυπάμε πολύ που το ακούω...ίσως να το ξανασκεφτείς; Ελπίζω πάντως να μην χαθείς και να μας ξαναεπιστρέψεις σύντομα! Θα σε περιμένουμε!!! Φιλάκια και εύχομαι να τα πούμε ξανά σύντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα μας λείψεις!!!Οταν γυρίσεις με το καλό θα είμαστε εδώ!!!!Φιλάκια πολλάκαι σκέψου θετικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Counters