Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Ηρθε ο ταχυδρομος...

Ηρθε το δωρακι μου...
Καλησπερα αγαπημενη μου γειτονες...τι κανετε? Εμεις τις τελευταιες 3 μερες ταλαιπωρουμαστε απο γαστρεντεριτιδα,για 3η φορα φετος.Τι ειναι αυτο το πραγμα δεν ξερω,τα μωρακια μου πολυ εχουν ταλαιπωρηθει.Δεν εχουμε σηκωσει κεφαλι απο τις ιωσεις και μαζι εγω κ ο Φιλιππας.Τελος παντων περαστικα να ειναι και δεν πειραζει,απλα γιαυτο χανομαι  για λιγο.Σημερα το πρωι ηρθε ο ταχυδρομος κ εφερε ενα δωρακι απο την γλυκεια Ιωαννα,το κερδισα στο παιχνιδακι "pay it forward".Ενα ομορφο ζευγαρι σκουλαρικια.Ενθουσιαστηκα...Μαζι ηταν κ ενα γλυκο σημειωμα που μου εδειχνε με ποση αγαπη ετοιμασε αυτα τα δωρακια για εμας.Ιωαννα μου σε ευχαριστω πολυ πολυ,εισαι πολυ γλυκεια...Μετα πηγα στον οδοντιατρο για την 2η επισκεψη της απονευρωσης.Εκει δεν πονεσα αλλα τωρα...
Δεν ειναι τρελα οι γοργονιτσες μου?
Θελω να ευχαριστησω κ την love-love2love για το ομορφο βραβειο.Και με την σειρα μου να το δωσω ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ που περνατε κ μου αφηνετα τα σχολια σας,με ρωτατε τι κανω κ εχουμε αποκτησει αυτη την αγαπησιαρικη σχεση που με κανει τοσο χαρουμενη κ νιωθω οτι σας ξερω...
Προσθήκη λεζάντας

Επισης να ευχαριστησω την αγαπημενη μου φιλη το λουλουδακι μου την Lilium για το ομορφο λουλουδακι που χαρισε απλοχερα για την γιορτη της γυναικας σε ολες μα.Αγαπη γλυκεια σε ευχαριστω.Οι τουλιπες ειναι το αγαπημενο μου λουλουδι,οπως κ το ροζ ενα απο τα αγαπημενα μου χρωματα..


Λουλουδακι μου σευχαριστω απο καρδιας...
Αυτα ειναι τα νεα μου προς το παρον γιατι σας χρωσταω να σας δειξω φωτο απο τα αποκριατικα παρτυ που πηγαμε,ευτυχως προλαβαμε να κανουμε κ κατι...Σας φιλω ολους γλυκα...

13 σχόλια:

  1. Περαστικούλια!!!!!!!!!!!!Να χαίρεσαι το δωράκι σου και το βραβείο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας κάνω μια ευχη σαν Σαββατογεννημένη,13 του μηνα, που είμαι...Οι ιωσεις να μην φτάνουν μέχρι την πόρτα του σπιτιού σας!Υγεία, μέχρι το τέλος του χρόνου αυτού, να έχετε!Για τον επόμενο θα ξαναδώσω ευχή την Πρωτοχρονιά!:D
    Τελεια τα σκουλαρικια !Είναι χρυσοχέρα η Puccarina μας!!!Καλοφόρετα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκεια μου τι υπεροχες γοργονες ειναι αυτες? Καλοφορετες!!! Συγχαρητηρια για το βραβειακι!!
    Περαστικα σας και υπομονη!

    Μαρουλοφιλακιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ,ΤΟ ΒLOG ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΡΟΖΟΥΛΙ,ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟ ΧΡΩΜΑΤΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ!ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ!ΦΙΛΙΑ ΧΧΧΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΙΓΚΗΠΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΧ, περαστικά σας γρήγορα!Κι εμείς αυτή την ίωση την περάσαμε οικογενειακώς...
    Το δωράκι σου πανέμορφο, καλοφόρετα να είναι!
    Μπράβο και για το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πρωτα απο ολα - ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ
    δευτερο -Μεγεια τα σκουλαρικια
    τριτο - Συγχαρητηρια για το βραβειο
    τεταρτο -πολλα φιλια σου στελνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφα τα σκουλαρίκια! Καλοφόρετα!
    Περαστικά σας εύχομαι πάλι και να μην σας ξαναπλησιάσει...Αρκετά ταλαιπωρηθήκατε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλοφόρετα κοριτσάκι μου!!! Και περαστικούλια!!!!!!! Φιλάκια πολλάααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σκέτη τρέλα οι γοργονίτσες σου!!! Μεγειά φιλενάδα μου, καλοφόρετα!!!
    Όσο για τις ιώσεις... τι να πω, κράτα γερά, θα περάσει που θα πάει...
    Φιλί τόοοοοοοοοοσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα τα γοργονο-σκουλαρίκια, καλοφόρετα! Πιστεύω να τα φορας συχνά έτσι? Μην τυχόν τα αφήσεις για τίποτα "ειδικές περιστάσεις"!

    Πολλα φιλια
    Newagemama

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μας έλειψες Ρεβεκκάκι,αλλά τώρα εξηγούνται όλα.
    Περαστικά μωρό μου! Αυτά έχουν οι μικρομάνες, ταλαιπωρούνται απο μικροιωσούλες.Εύχομαι πάντα ναναι "μικρο-" οταν δεν μπορείτε να τις αποφύγετε.
    Και μικρή μου σου εύχομαι πάντα τυχερή! Τα σκουλαρίκια γλύκα,θαλασσινά!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρεβέκκα μου καλοφόρετα!! Τέλεια είναι!
    Περαστικά σας γλυκιά μου!
    Ανυπομονώ να δω τις φωτογραφίες και είμαι σίγουρη ότι θα είναι τέλειες αφού η φωτογράφος έχει ταλέντο!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΡΕΒΕΚΚΑ ΜΟΥ!!!
    ΑΣΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΛΙ ΠΥΡΕΤΟ ΚΑΙ ΒΗΧΑ....
    ΧΙΟΝΙ ΗΘΕΛΑ ΧΙΧΙΧΙ...
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Counters