Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Follow me Friday!!!

Aν και περασε η Παρασκευη εδω και μια ωρα θα παιξω γιατι αυτο το παιχνιδακι μας φερνει πιο κοντα κ μαθαινουμε πιο καλα ο ενας τον αλλον.Η φιλη Ελιζα εθεσε τις ερωτησεις σημερα.Ας ξεκινησουμε με τους κανονες....                                                    1. Να κάνετε μια ανάρτηση του παιχνιδιού στο ιστολόγιο σας.
2. Να ανεβάσετε τη φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας ιστολόγιο.
3. Να αφήσετε το σχόλιο σας σε όσα ιστολόγια τύχει να δείτε τη σχετική ανάρτηση.
4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης αυτού αν δεν είστε ήδη.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                1. Από που είναι η καταγωγή σας;                                                                                          Απο Ιθακη ο μπαμπας μου και απο Βολο η μαμα μου...                                                                                                                  2. Μεγαλώσατε σε πόλη ή σε χωριό;                                                                                                 Σε νησι...στο νησι του Οδυσσεα...Μεγαλωσα  παιζοντας στις γειτονιες χωρις φοβο και ετσι ελπιζω να μεγαλωσουν και τα παιδια μου ...μεσα στη φυση!                                                            3. Που θα θέλατε να ζούσατε; Στην πόλη ή στην επαρχία;                                                      Εδω που μενω τωρα.Αλλα θα ημουν ευχαριστημενη οπουδηποτε αρκει να ειχα μαζι μου τα αγαπημενα μου προσωπα...                                                                                                                             4. Ποια είναι η αγαπημένη σας εποχή;                                                                                                                 Το φθινοπωρο...ομως λατρευω την καθε εποχη ξεχωριστα γιατι τις εχω συνδεσει με δραστηριοτητες και γεγονοτα που με κανουν και περναω καλα.                                                                               5. Πως σας φαίνεται το παιχνίδι Follow me Friday;                                                  Αν και δεν το προλαβαινω καθε Παρασκευη μου αρεσει πολυ γιατι μαθαινω πραγματα και συναισθηματα των υπολοιπων φιλων στα μπλογκς.Ελπιζω μονο να αυξηθουν οι συμμετοχες γιατι πραγματικα γνωριζομαστε καλυτερα.                                                                                                   Σας ευχομαι καλο ΣΚ και πριν κλεισω να ευχαριστησω την φιλη μου την Λουρδη για το ομορφο δωρακι που εφιαξε για μας.Φιλακια πολλα!!!!

15 σχόλια:

  1. Θα ήθελα πολύ να γεννηθώ σε ..νησί. Φαίνεταιο το έχω στο αίμα μου γι' αυτό αγαπώ τόσο τη θάλασσα.Ο πατέρας μου γεννήθηκε στην Ίμβρο.Καλημέρα και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχχχ και το δικό μου όνειρο είναι να ζήσω σε νησί!!!'Εχω ζήσει στην επαρχία και στην πόλη και δεν έχω εμπειρία σε νησί!!
    Πρέπει να είναι μαγευτικά!
    Προσπαθήσω να πείσω τον άντρα μου να μείνουμε στην Λευκάδα όπου και κατάγεται και έχει και σπίτι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ!!ΑΧ ΝΗΣΙ Ε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κανει να το παιξω την αλλη παρασκευηηηηηηηηηη?... μου αρεσειιιι ετουτο το παιχνιδακι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είσαι πολύ τυχερή που μεγάλωσες και έχεις επιλέξει να ζεις ακόμη σε νησί... οι περισσότεροι νέοι συνήθως ονειρεύονται τις μεγαλουπόλεις και ανυπομονούν να "ξεφύγουν" από τις μικρές κοινωνίες.Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω το εχω πει και θα το ξαναπω πως λατρευω την Ιθακη και αυτο το χρωσταω σε εσενα γιατι ησουν η αιτια να την γνωρισω και να την ερωτευτω...Θα ηθελα πραγματικα να γινοταν να ζησω εκει!!!Εισαι πολυ τυχερη και εσυ και η οικογενεια σου φιλεναδα μου!Πολλα φιλια σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γωγω μου ευχαριστω για τα καλα σου λογια.Μακαρι καποια στιγμη να γινοταν.Και εγω ειμαι τυχερη γιατι αυτο σταθηκε η αφορμη να γνωρισω εσενα ,ετσι αν ποτε ερθεις μια φιλη την εχεις ηδη εδω.Φιλακια πολλα πολλα κ στην Μαριλια κ στον Θαναση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Vana ειναι οντως ομορφα εδω κ τελικα ηταν σωστη η επιλογη μου.Το μονο αρνητικο ειναι η εργασια που δεν εχεις πολλες επιλογες.Δουλειες του ποδαριου απο δω κ απο εκει.Φιλια και καλο βραδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχτίδα μου φυσικα κ το εχεις στο αιμα σου αφου εχεις καταγωγη απο νησι ας μην γεννηθηκες εκει.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τζένη μου να τον πεισεις να γειτονεψουμε να γνωριστουμε καλυτερα.Εξαλλου η Λευκαδα εχει δρομο ετσι δεν θα του φανει οτι ειναι εγκλωβισμενος.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. simone μου γλυκεια να παιξεις οπωσδηποτε.Ειναι ωραια γιατι γνωριζομαστε καλυτερα.φιλακια κ περιμενω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. το κόκκινο φουστάνι αντε παρε μερος κ εσυ.Ειναι ωραιο το παιχνιδακι μας κ γνωριζομαστε καλυτερα.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλλη νησι ναι,ειναι ομορφα πολυ.Εχει βεβαια κ τα αρνητικα του απο θεμα ιατρικης περιλθαλψης αλλα κατα τα αλλα δεν το αλλαζω με τιποτα.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ νησί! Τι ωραία!
    Είσαι από τις τυχερές. Το ξέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Counters