Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Γιορταζω......

Καλημερα!!!!!!!!!!!!!     Λοιπον καταρχας θελω να σας πω οτι ποτε δεν γιορταζα σαν παιδι.Δεν ηξερα καν οτι υπαρχει το ονομα μου στο εορτολογιο ωσπου πριν απο μερικα χρονια μια φιλη με πηρε τηλ να μου πει χρονια πολλα.Η ιδια με πηρε και σημερα και την ευχαριστω πολυ.Κανεις αλλος δεν το θυμηθηκε ουτε καν εγω η ιδια.Ετσι βρηκα την ευκαιρια να σας κερασω ενα γλυκακι.Ααααααα!!! Επισης σημερα ξεκινησα επισημα διαιτα ετσι εγω απλα θα σας παρακολουθω να το τρωτε ,εγω απλα θα ζηλευω και θα λιγουρευομαι.Διαλεξτε λοιπον οποιο θελετε και φιλακια πολλααααααααααααααααααααααααααααααα!!!                            




...να παρουν ενα κομματι και τα παιδακια σας...
Επισης θελω να πω χρονια πολλα σε ολους τους Σπυρους και Σπυριδουλες που γιορταζουν σημερα...Καλη εβδομαδα να εχετε....

41 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά!!!! Τώρα το είδα και γω στο εορτολόγιο!!
    Σου εύχομαι υγεία σε σένα και την οικογένεια σου, να σαι πάντα ευτυχισμένη και να χαίρεσαι τους άντρες της ζωής σου!
    Τα γλυκάκια τέλεια!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρονια πολλα ρεβεκκα να εισαι παντα ευτιχισμενη και καλη αρχη με την διαιτα! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χιλιες ευχες σου στελνω για την γιορτη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και να χαίρεσαι το υπέροχο όνομά σου! Εσύ ξεκίνησες δίαιτα, αλλά όπως φαίνεται βάλθηκες να μας χαλάσεις τη δικιά μας με τα λαχταριστά κεράσματά σου (χι χι χι!). Δε θα πω, όχι, λοιπόν...παίρνω το γλυκάκι μου και σε αποχαιρετώ με πολλές ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά!!!!
    Πως αντιστέκεσαι στα γλυκάκια;
    Να σε χαίρονται και να τους χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια σου Πολλάαααααααα, να χαίρεσαι και να σε χαίρονται όλοι όσοι αγαπάς!!! Μα κι εσύ κάνεις δίαιτα με τις γιορτές προ των πυλών?Πως μπορείς??
    Κανονικά σήμερα λόγω εορτής πρέπει να κάνεις εξαίρεση, δε θα το πω πουθενά... υπόσχομαι...
    Και πάλι πολύχρονη κοριτσάκι μου, φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά Ρεββέκα!!!Να σε χαίρεται η οικογένειά σου αλλά, και όλοι εμείς που σε γνωρίσαμε σ' αυτήν εδώ τη γειτονιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύχρονη, υγιής, ευτυχισμένη πάντα! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    Όσο για τη δίαιτα, μη νοιάζεσαι. Θα σε βοηθήσω εγώ, που πάντα αρχίζω δίαιτα από Δευτέρα, να τελειώσουν τα γλυκά μάνι μάνι! :Ρ:Ρ:Ρ

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά !!!!Να χαίρεσαι την γιορτή σου και την οικογενεια σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μοντέρνα Σταχτοπούτα σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες κ που καθε φορα περνας κ αφηνεις το σχολιο σου.Φιλακια πολλα κ καλο βραδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριτσα μου σε ευχαριστω.Καταλαβαινεις πως ειναι αλλα το πηρα αποφαση.Φιλια στα αγγελουδια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μπλεγμένο κουβάρι σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες να χαιρεσαι τους αντρες σου.φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. meanan μου σε ευχαριστω για την επισκεψη,να χαιρεσαι την οικογενεια σου.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. EVAGELIA VRETTOU γιαυτο βρε το κανω.Ουσιαστικα δεν κανω διαιτα απλα θελω να χοντρυνω ολες εσας .Αχ με επιασες.Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες να εισαι καλα.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιαγιά Αντιγόνη πρωτη μερα ειναι,μην το δεσεις και κομπο οτι θα τα καταφερω.Αχ αστα δυσκολο το ραψιμο στο στομα...Φιλακια πολλα κ καλο βραδυ!Α !Σε ευχαριστω για τις ευχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Lilium το εφαγα το γλυκακι εχθες το βραδυ...Ειχε περασει 12 ετσι πιανεται για σημερα.Ελπιζω να κρατηθω γιατι εχω γινει μεγαλη γουρουνα.Εχχω βαρεθει να με ρωτανε αν ειμαι εγκυος.Φιλακια πολλα κ σε εσενα κ σε ευχαριστω που παντα δινεις το παρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαiρη μου καλη σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες.Πιο τυχερη ειμαι εγω που σας γνωρισα και με βαλατε στην παρεα σας.Μακαρι καποια μερα να σας γνωρισω και απο κοντα.Φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. marilia σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες,να εισαι καλα.Αυτη την φορα ειμαι αποφασισμενη.Πρεπει να το κλεισω το ρημαδι.Εχει ανοιξει η ορεξη μου επικυνδυνα.Φιλακιαααα πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Demi σε ευχαριστω πολυ πολυ,να εισαι καλα και εσυ.φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μου μυρισε γλυκό και ήρθα!
    Τελικά αυτό το υπέροχο όνομα γιορτάζει σήμερα?!!!
    Χρόνια σου πολλά!Να είσαι πάντα καλά και να χαμογελας!
    Καληνύχτα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αlex σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου.Φιλακια κ καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αν και καθυστερημένα Ρεβέκκα μου χρόνια πολλά ότι επιθυμείς και να είσαι πάντα καλά.Καλή εβδομάδα κοριτσάρα μου.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρεβέκκα μου χρόνια σου πολλά!!! Υγεία, ευτυχία και χαρά!!! Να σε χαίρεται η οικογένεια σου!!!!!!! Φιλιάαααααα και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! Τι πανδαισία γλυκών είναι αυτή, δεν μας λυπάσαι?
    Να ζήσεις με έμπνευση, χαρά και δημιουργικότητα για όλη την οικογένεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. A!Ρεβεκκα μου!!πρωτα θα πω ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΓΕΛΙΑ για σενα και την οικογενεια σου!!!οσο για το γλυκα υπεροχα ολα!!!
    σε ευχαριστω!ειναι σαν να το 'φαγα!
    Τα φιλια μου! και καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φιλεναδα μου χρονια σου πολλα να εχεις παντα υγεια και να χαιρεσαι την ομορφη οικογενεια σου!!!Ευχαριστουμε για τα γλυκακια!!!Και του χρονου!Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΜΙΚΡΟΥΛΙ ποτε δεν ειναι αργα για μια ομορφη ευχη με αγαπη οπως η δικη σου,σε ευχαριστω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. LiViLaVi σε ευχαριστω πολυ πολυ.Και εσενα σου ευχομαι καθε μερα σου να ειναι περισσοτερο δημιουργικη.Φιλιαααααααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. newagemama.com εμενα πρεπει να λυπαστε που κανω διαιτα.Αχ τελος παντων κανω υπομονη τωρα που το πηρα αποφαση.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. lourdi μου σε ευχαριστω και για τις ευχες και που περνας να μου πεις μια καλημερα.Μου αρεσει τοσο πολυ που προσπαθω να το υοθετησω και να το κανω κ εγω σε ανθρωπους απο εδω μεσα που με εχουν κερδισει.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΓΩΓΩ μου γλυκεια σε ευχαριστω.Χρονια πολλα και στην Μαριλια σου.Φιλακια πολλα φιλεναδα και καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ρεββεκα μου,ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!Να εισαι γερη και να σε χαιρονται ολοι που σε αγαπανε.Εγω τσιμπησα απο την τουρτα με τις μελισσες.Μμμμμ...πεντανοστιμη και με μηδεν θερμιδες!Μας κακομαθαινετε....φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλο μεσημερι!!γλυκια μου!!καλα ειμαι τωρα περασε.....σε φιλωωωω!!!και καλο απογευμα!!!τα παιδια καλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γεια σου Ρεβέκκα και πολύχρονη και απο μενα!!Να χαιρεσαι την οικογένεια σου!Χάρηκα που σου άρεσε το blog μου!φιλια και θα τα λεμε και απο εδω χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. xronia πολλααααα..με υγεια..

    σε ευχαριστω..

    θα παρω απ ολα ενα κομματι.. φιλια.. καλο βραδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τώρα το είδα. Χρόνια σου Πολλά και Καλά! Ό,τι επιθυμείς κοπέλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. marina μου σε ευχαριστω.ειπαμε κανω διαιτα κ ...προσεχω κ εσας.φιλακια πολλα πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μαιρη καλως ηρθες στο σπιτικο μου.Θα τα λεμε τωρα.Φιλακια πολλαααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. simone ευχαριστω πολυ πολυ.Ειδες διαιτης τα κερασματα...χιχιχι.Φιλιαααααα πολλα γλυκεια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανεράιδα ευχαριστω.Αυτο που επιθυμω ειναι να συνεχισουμε ετσι κ την νεα χρονια να επικοινωνουμε ολες μας κ να συνεχισεις εσυ κ οι αλλες κοπελες να μας δινετε ομορφες ιδεες για κατασκευες.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Counters