Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Follow me Friday!!!


Ξανα εδω αλλη μια Παρασκευη να παιξουμε το παιχνιδακι της Γωγως που σκοπο εχει να μας κανει να γνωριστουμε καλυτερα.                                                                                                                                                 Οι οροι ειναι απλοι...                                          
1.Να κανετε μια αναρτηση για το FOLLOW ME FRIDAY στο blog  σας.                                          2.Nα ανεβασετε την φωτογραφια του παιχνιδιου και στο δικο σας blog.                                 3.Να αφησετε το σχολιο σας σε οσα blog τυχει να δειτε την σχετικη αναρτηση.                                                                                                                                                                                                                      4.Οποιος σας ακολουθησει στο παιχνιδι θα πρεπει να γινει αναγνωστης σας και εσεις αναγνωστης του αν δεν ειστε ηδη.  Aς ξεκινησουμε λοιπον με τις 5 ερωτησεις που θα πρεπει να απαντηθουν για να γνωριστουμε καλυτερα...                                                                                                                                           
 
            1.Εαν θα κανατε μια διαφορετικη δουλεια ποια θα θελατε να ηταν αυτη?                                       Ταξιδιωτικη φωτογραφος,θα γυριζα ολον τον κοσμο...                                                                     2.Πειτε εναν εφιαλτη σας που θυμαστε...                                                                                                                        Φοβαμαι να πω τους εφιαλτες μου...                                                                                                                    3.Ποιο ειναι το τελευταιο πραγμα που αγορασατε και μετα το μετανιωσατε?             Τον τελευταιο καιρο κανω αγορες απο το internet και πολλες φορες αυτα που παιρνω διαφερουν απο την εικονα που βλεπω,ετσι προσπαθω να γινω πιο προσεκτικη...                              4.Οταν πηγαινατε σχολειο τι βαθμους παιρνατε?                                                                       Δεν διαβαζα σχεδον καθολου ,παρολαυτα ημουν μετρια γιατι θυμομουν την αναγωση της καθηγητριας απο την προηγουμενη...                                                                                               5.Πως θα περιγραφατε τον εαυτο σας με 3 μονο λεξεις?                                                                                      Αφοσιωμενη...Ευχαρη....Κυκλοθυμικη...

6 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Σήμερα βρήκα το μπλογκ σου χάρη στο παιχνίδι αυτό! Δεν έχω επιχειρήσει ποτέ να κάνω αγορά μέσω ιντερνετ...είμαι πολύ επιφυλακτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βανα καλως ηρθες στο blogοσπιτακι μου.Αγορες κανω παντα με αντικαταβολη,εδω που μενω οι επιλογες ειναι λιγες.Ετσι αναγκαστικα στραφηκα εκει που πολλες φορες ,τις περισσοτερες ειμαι ευχαριστημενη...θα επισκεφτω το βραδυ το blog σου που θα κοιμησω τα μικρα και θα ειμαι πιο ησυχη.φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρεβέκκα ήρθε η σειρά μου να αφήσω σχόλιο!
    Αγορές έχω κάνει και εγώ από το ιντέρνετ αλλά κυρίως ηλεκτρονικά είδη. Ρούχα κλπ προτιμώ να γυρίζω τα μαγαζιά και να τα δοκιμάζω! Είναι πιο ωραίο έτσι. Ειδικά όταν το κάνω με τις κόρες μου.
    Μου άρεσε η πρώτη απάντηση. Κάτι σαν την Τσόκλη δηλαδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ax Ρεβεκκα μου την εχω πατησει και εγω ετσι με αγορες με το internet!!!Ομως εχω αγορασει πραγματα που δεν μπορουσα να βρω σε καταστηματα εδω και τα ηθελα πολυ...Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πέρασε η Παρασκευή και δεν πρόλαβα να κάνω ανάρτηση ...κλαααααψ. . . δεν πειράζει, την επόμενη εβδομάδα θα είμαι παρούσα!!

    Για την 2η απάντηση θα σου πω κάτι ...όταν το λες πλέον με έναν μαγικό τρόπο δεν είναι εφιάλτης πλέον! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Counters